bad,film,läxa

cha cha ! :* <3

idag blev det att cykla till aqua nova md selina :* <3 vi träffa ngra där åh :) <3 har typ ont överalt spc huvudet, för jag åkte den gröna rutschkanan och sen typ på slutet blev det att jag hoppa tyyp och slog i huvudet! aj , det gjorde så jävla ont  så nu har jag en jävla bula :-( <3 aja, sen när vi ahde varit där typ i fem och en halv timme så stack vi hem för att äta och fr att dom skulle stänga just då , sen kom vi på att vi hade omprov tills imorn på spanska, så nu kan jag ju jätte mycket  :) aja shit the same . vi såg på en film typ efter vi hade ätit så titta vi på filmen hairspray :) men elina skulle hem typ efter halva filmen så vi ska se klart den imorn :) jag ska nog träna lite på soanska läxan nu så ni får hare bra :* <3

hejdå :) <3












MGMT - kids


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0