tisdag

hej sötnosar! ;*


jag har inte skrivit på ett tag så jag har väl inget för mig så kan väl skriva lite om dagen :)

idag skulle vi tiep ha ett glosförhör på engelska :) det gick ju sådär h1h1 , btw det blev att vara md elin efter skolan idah då :) vi tiep åt nudlar åh titta på lejon kungen 3  den var riktigt bra sen typ gjorde vi choklad sås , det gick ju jätte bra elr inte ;) sen tiep så tog vi glass åh titta på en till film som heter freaky friday  den är fett bra :) sen skulle jag tiep hem för att äta och då ficka man rada på att mitt skolfoto hade kommit :o usch vilken hämsk bild det var på mig ! :) den var iaf inte fin . jag fick oxå reda på att min mors cykel hade blivit stulen , skit kul .
nyss tittade jag på idol :) vissa var tiep as bra sen mjo.. inte så bra  ;-) aja jag ska ta bort sminket nu.
 
hejdå ;* <3












 Italobrothers - Stamp on the ground


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0