fredag - lördag

hej ! ;* <3

igår så sov jag över hos ronja tills idag :) vi hade så jävla kul under natten vi typ tittade på idol och hade jätte kul ,haha, sen blev det att nörda sönder datorn typ as länge, iaf vi typ spela in en video men oss som ahde krig sen så fixa en låt till den som heter "i en rosa helikopter " min åh ronjas favorit :) men iaf sen la vi ut den på youtube :D haha, sen typ såg vi en as rolig video när två styckna som dansar till den låten ! HAHA jag får psyk !:)
haha, min åh ronjas blandning , sprite,mjölk,nagelack,nagelackförstärkning och energy dryck ! haha fan vad äckligt det blev, asso vi drack det inte prescis då men ändå  ;-D <3 jag och ronja har bäst humor ! :) btw just nu så siter jag och väntar på selina och simon för dom ska sova hos mig :) vi ska se på en film :) den hter kenny starfihter haha ska bli kul ! :) sen ska vi typ spel godis poker ! :) vi gillar ;*

hare bra ;*







Alexandra Julia Sjödin







haha den dära roliga videon









min åh ronjas låt :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0