Stockholm imorn !

hej

idag har jag varit md elin ! :-) vi typ har hoppat sturre åh varit inne på datorn åh typ suttit vid tv :-D juste ! jag har packat till stockholm! ska bli mså jävla kul spc på grönan md selina åh simona vi ska typ åka det nyaste karusellen elr nja kanske :) men en kommer jag inte våga! ;o spökhuset fan vad läskigt det är gick där förra gången jag var i stockholm , var ju skit rädd! ;o aja det skaiaf bli kul :) så ni får va lite social på mobilen ! :-) btw idag på biologin hade vi skit kul! vi hade typ stetoskåp åh kolla på olika saker det var skit häftigt ! :) aja jag har inte så mycket att säga nu så pusshej :*






 ikväll är vi kungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0