skolan igen

hej :)

nu har skolan börjat igen  jippe or not , lixom kunde inte sommarlovet få vara ett litet tag till?
aja här om dagen var jag md elin åh vi var på kupolen  för jag skulle köpa ett par örhängen :) åh hon skulle typ till bokia och göra ngt sen så träffa vi lisa åh fia :- ) sen typ ville elin hem fast jag sa att vi kunde åka runt åh cykla åh då gjorde vi det , vi cykla typ till nto parken åh hade kul :)  sen typ efter det tror jag att vi åkte hem till henne och skulle kolla på ngn harry potter men det var en vhs så det cp typ hela tiden  så då åkte vi till hemköp för att kolla ifall film var md i aftonbladet  men det var den inte då åkte vi te kupolen igen  åh kolla på ica men där fanns den inte :o men sen åkte vi hem till elin  åh titta på shreck 3  skit kul :)  nu ska jag nog sluta skriva

puss hej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0